🚚 Darmowa dostawa od 299 zł (paczki do 10 kg)! 🚚 

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) kupujący może zrezygnować (w drodze odstąpienia od umowy) z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub wypełniając formularz dostępny w załączniku Formularz Zwrotu rzeczonej w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (nadane e-mailem, pocztą lub bezpośrednio w sklepie). Prosimy również o załączenie jednego z dokumentów potwierdzających zakup np. fakturę/ kserokopię faktury/ paragon fiskalny/ potwierdzenie płatności elektronicznej/ e-mail potwierdzający zakup.
Koszt wysyłki zwrotnej zawsze pokrywa kupujący. Kupującemu wraz ze zwrotem należności za produkt, zwracana jest równowartość najtańszej przesyłki dostępnej w momencie zakupu.

 

                                                        SKLEP NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK ZWROTNYCH WYSŁANYCH ZA POBRANIEM

Reklamacje

Prosimy zawsze sprawdzić przy odbiorze, czy paczka nie ma widocznych zewnętrznych uszkodzeń, ponieważ za zniszczenia powstałe przy przewozie odpowiada przewoźnik i to u przewoźnika należy w takim przypadku reklamować przesyłkę.

Jeśli towar ma wady fabryczne, prosimy o wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego: Formularz Reklamacyjny.  Po przesłaniu na wskazany adres listownie lub elektronicznie skontaktuje się z Państwem pracownik odpowiedzialny za reklamacje w celu ustalenia dalszego postępowania.

 

Przesyłki prosimy kierować na adres firmy:
Horse-Trade s.c.
Michała Korpala 4
30-389 Kraków

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium