Krótki popręg z futerkiem – anatomiczny i komfortowy
Wysokiej jakości, anatomicznie wyprofilowany popręg krótki z miękkim sztucznym futerkiem, zapewniający wyjątkowy komfort i ochronę przed otarciami oraz punktowym uciskiem. Idealny dla wrażliwych koni.
Wyposażony w D-ring do łatwego przypięcia napierśnika lub pomocy szkoleniowych, a także elastyczne paski i rolki w sprzączkach, które ułatwiają dopasowanie i zapinanie popręgu.
Cechy produktu:
Anatomiczny kształt
Miękkie sztuczne futerko dla ochrony i komfortu
D-ring do przypięcia dodatkowego sprzętu
Elastyczne paski po obu stronach
Sprzączki z rolkami – łatwa regulacja
Opinie o produkcie (0)
Nie weryfikujemy czy opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Nie weryfikujemy czy opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.