CASCO The Style of Protection - firma wyspecjalizowana w produkcji kasków jeździeckich, rowerowych, narciarskich, strażackich, policyjnych oraz wielu innych. Firma jest światowym liderem w zakresie projektowania i produkcji kasków.
poznaj nową odświeżoną odsłonę najpopularniejszego kasku marki Casco Mistrall
uwielbiany przed wielu jeźdźców kask jest jeszcze lżejszy i lepiej wentylowany
dzięki nowym większym otworom Twoja głowa nie będzie się tak pocić i przegrzewać
nowe 4 punktowe zapięcie pozwoli na jeszcze lepsze dopasowanie kasku i stabilność na głowie
system regulacji Disc Fit Vario pozwala na płynną regulację obwodu oraz możliwość dopasowania głębokości kasku aby uzyskać doskonałe ergonomiczne ułożenie kasku na głowie
jeżeli tylko chcesz możesz zmienić kolor gumek w kasku na Twój ulubiony
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Nie weryfikujemy czy opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.