Lekka kurtka przejściowa z mieszanki materiałów. Elastyczny materiał po bokach i rękawach jest podszyty miękkim polarem od wewnątrz. Przód i tył kurtki Fenya podszyty jest wysokiej jakości sztucznym puchem. Pikowanie składa się z wytłoczonego napisu SPOOKS. Kaptur można odpiąć za pomocą zamka błyskawicznego. Ukryte boczne kieszenie kurtki jeździeckiej można zamknąć na zamek błyskawiczny.
Odpinany kaptur
Wytłoczony napis SPOOKS z przodu i z tyłu
Naszywka z logo SPOOKS na prawej piersi
Haftowany napis SPOOKS na kapturze
Wysoki, odpinany kaptur
Dwukierunkowy zamek błyskawiczny z przodu, osłona podbródka
Boczne kieszenie zapinane na zamek
Opinie o produkcie (0)
Nie weryfikujemy czy opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Nie weryfikujemy czy opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.