Czaprak ujeżdżeniowy z eleganckim pikowaniem w jodełkę został wykonany z wysokiej jakości bawełny, aby zapewnić wygodę i wydajność. Paski z pętlą na rzep i paski na popręg z rzepem umożliwiają zabezpieczenie siodła przed przesuwaniem się podczas użytkowania.
Włókna odprowadzające wilgoć obecne w wypełnieniu odprowadzają wilgoć ze skóry, a wysoce chłonna podszewka z siateczki AirTech pomoże utrzymać konia w suchości i komforcie podczas jazdy.
Wysoki krój i anatomiczny kształt tworzą wygodne kontury dla kłębu i kręgosłupa konia - wykończone przeciągaczem z logo Premium PE, aby dodać odrobinę luksusu.
Bezpieczeństwo
Opinie o produkcie (0)
Nie weryfikujemy czy opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Nie weryfikujemy czy opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.