Stacjonarny Sklep Jeździecki
Michała Korpala 4
30-389 Kraków
Kontakt telefoniczny
tel. 12 423 00 96
tel. 728 950 096
Formularz kontaktowy
Czas realizacji zamówienia:
Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (zawierającego produkty dostępne na bieżącym stanie magazynowym; w dniach roboczych) wynosi ok. 1-2 dni. W przypadku płatności przelewem czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
UWAGA: Zamówienia złożone w sklepie internetowym i nieopłacone zostaną automatycznie anulowane po 7 dniach. Dotyczy to zarówno zamówień wysyłkowych jak i również z odbiorem osobistym.
W przypadku zamówień opłaconych, ale nieodebranych anulowanie następuje po 30 dniach- po tym okresie zostanie wykonany zwrot wpłaconej kwoty.
Jak kupować?
Jeśli podjęli już Państwo decyzję o zakupie produktu, to należy go umieścić w ,,koszyku". W tym celu wystarczy kliknąć ikonę "do koszyka" obok wybranej przez Państwa pozycji. Jeżeli produkt występuje w różnych wersjach np. kolorach czy rozmiarach to, należy najpierw zdefiniować swój wybór, w innym przypadku system nie pozwoli na przejście dalej. Następnie produkt trafi do ,,koszyka", a Państwo zostaną jednocześnie poinformowani o wartości zakupu. Wartość ta będzie ulegała zmianie wraz z dodawaniem kolejnych pozycji do koszyka. Dodanie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z jego zakupem - w każdym momencie można usunąć produkt z koszyka wybierając link ,,akcje".
Dostępność produktów:
Wszystkie oferowane przez nas produkty są dostępne w ofercie stałej oraz posiadają aktualny status dostępności. Część produktów posiada status "produkt chwilowo niedostępny", w takich przypadkach prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny, w celu sprawdzenia czasu realizacji.
Przybliżony czas realizacji zamówienia z produktem chwilowo niedostępnym to 1-3tyg.
Produkty dostępne na bieżącym stanie magazynowym oznaczone są statusem "na magazynie".
Koszt dostawy:
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub InPost. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module ,,koszyk sklepu" - z możliwością wyboru proponowanego wariantu.
Gwarancja i serwis towarów:
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania formularza reklamacyjnego.
UWAGA: produkt reklamowany musi być uprzednio wyczyszczony- produkty brudne, nieuprane i nieprzygotowane nie zostaną przyjęte na reklamację.